Dalsi spravny clovek na spravnom mieste

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Úterý Duben 11 15:48:51 CEST 2006

pardon

odkaz tam chyba
http://www.xs4all.nl/~barendh/Cateng/Cateng_module.htm

OK

  ----- Original Message -----
  From: Daniel Valuch
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, April 11, 2006 3:39 PM
  Subject: Re: Dalsi spravny clovek na spravnom mieste

  strasne sa mi paci komunikacia s tou firmou, preto sa rad podelim :-))) Hlavne ten zaver, dovolil som si ho podciarknut a zvyraznit hrubou :-) Kto co pisal lahko rozoznate podla jazyka :-) Len mne sa zda ze nieco nie je v poriadku, alebo mam take vysoke naroky?
  b.

  Dobry den,
  pred casom som vo vasom katalogu videl vysokofrekvencne vykonove
  zosilnovace, boli to moduly s vykomi desiatky W az tusim 150W. Bohuzial
  neviem ich tam uz najst, mozete mi prosim pomoct? Alebo ste ich uz
  vyradili z ponuky?
  Dakujem.

  Dobrý den,
  pokud neznáte typové označení, nedokážeme vám dohledat ani nabídnout.

  Keby som poznal typove oznacenie tak si to logicky najdem sam. Neviete
  to najst podla produktovej skupiny?

  Ne, zboží které bylo kdysi v katalogu a bylo již zrušeno je poté nenávratně smazáno ze systému. Pokud chcete cokoliv dohledat anebo nabídnout z bývalého sortimentu, musíte vědět jaký typ konkrétně chcete a poté by bylo možno to najít v nějakých archivních zálohách. Jinak je jakákoliv další komunikace zbytečná.

  Dakujem,
  s vami je naozaj radost komunikovat. Uz som to nasiel, je to typ
  RA 45H4047M    [Výrobce: MITSUBISHI ELECTRIC]
  VF modul 400-470MHz, UHF-high power 12,5V/50mWin/45Wout H2
  alebo
  RA 45H4045MR    [Výrobce: MITSUBISHI ELECTRIC]
  VF modul 400-450MHz, UHF-high power 12,5V/50mWin/45Wout H2
  Mate ich stale v sortimente? Viete mi dat cenu pre odber 1/4/100ks? Su
  tieto cipy stale vo vyrobe, alebo ide o vybehovy typ?

  Takže tady je platná nabídka:
  RA45H4047M  VF modul 400-470MHz, UHF-high power 12,5V/50mWin/45Wout H2     1ks / 4ks     xxxxCZK /   xxxxCZK
  RA45H4047M  VF modul 400-450MHz, UHF-high power 12,5V/50mWin/45Wout H2     1ks / 4ks     xxxxCZK /   xxxxCZK
  Nevíme zda jsou tyto moduly již mimo výrobní program, nicméně dodavatelé je mají běžně k dispozici s dodacím termínem 5-6týdnů.
  Cenu na stovkové množství nelze nabídnout - není určena a nepředpokladá se že by byl o toto zboží vážný zájem v tomto množství.

  Jirka wrote:
Nijak nezlehcuju jejich neochotu

  http://www.eset.sk