oprava tiskarny OfficeJet D145

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Duben 11 10:54:32 CEST 2006

Pratele, mam multifunkcni tiskarnu Hewlett Packard OfficeJet D145, ale
nefunguje, zrejme po bource. Napajeci adapter (31V/asi 2A) funguje,
ale je odejiteho neco na zakladni desce. Byl tam v jednom miste
preruseny tistak, jinak jsem na nic neprisel, tak jsem to preruseni
spojil a pustil do toho stavu s tim, ze co ma shoret, shori. Coudilo
se z jednoho integrace od Motoroly, myslim s oznacenim SC901919, na
webu jsem k nemu nic nenasel, tak predpokladam, ze sehnat jen tak
nepujde. Navic nevim, jestli je to jedina zavada.

Zkousel jsem servis HP, co by stala vymena cele te desky, samozrejme
vic nez nova tiskarna (cca 3500 vcetne DPH).

Nemate nekdo podobnou tiskarnu s jinou, napriklad mechanickou vadou?
Zrejme by ta deska mohla byt stejna jako v D135, D125 nebo D155.

No jen to zkousim, nez tu tiskarnu vyhodim. Predem diky.

P.K.