OT: Pro pobaveni

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Duben 11 00:06:58 CEST 2006

10.4.2006, 23:55:25

Jen dodavam ze Mplayer je i pro Widle, dokaze prehrat snad vsechny
formaty, color-control pres klavesy(kdy se na tohle zmuze ten
mrkvosofti?), netreba instalovat staci jen nekam nakopirovat, totez
kodeky, obsahuje i mencoder pro prevod mezi formaty (treba to drive
probirane MOV -> AVI), GNU GPL licence. http://www.mplayerhq.hu

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz