Stavba DDS generatora - progres report

BuFran BuFran@seznam.cz
Pondělí Duben 10 22:11:39 CEST 2006

Zdravíčko,

> Nedakuj, ale prispej. Kto rychlo dava, dvakrat dava.
> :-))))))
> Nejako som v poslednom case nevidel meno BuFran v minila-liste, dufam,
> ze to znamena len usilovne a uspesne studium. :-)

  Jj studium, maily ctu jen pasivně :( A navíc přecházím na Linux (pže
ty známé hlášky woken padly na úrodnou půdu ... ) tak programovat IDE
pod win je trošku mimo misu (i kdyby byl čas), když budu stejně používat
Linux (Kylix se neda považovat za funkční ...). V létě se pokusím něco
napsat multiplatformního - pluginy budou kompatibilni :), musím ale hodně
nastudovat o Linuxu, jeho driverech, to co už bylo uděláno jinými lidmi
.... a v tom mi brání pracovní nasazení na projektech ve škole, které
jsou neméně zajímavé :) Třeba tohle :

  http://www.orpheus-project.cz - láska na první pohled :o)

  Holt někdo se zamiluje do holky jinej do soustavy motorku s kamerama
a laserama řizene par AVRkama :P  Ted mame roboty dva a já už z nich
pomalu šílím :) Dělají si ze mě šprťouchlata. Ale neboj, já jim to
vytmavím neřkuli vyprogramuju !

  k DDS se dřív jak napodzim nedostanu, což nevylučuje mít součástky
doma připraveny k okamžitému použití :) Takže novorozeně DDS jde zatím
do skříně a bude růst v inkubátorku se jménem pytlík na součástky.

--

S pozdravem,

    Bc. František Burian