Konec: OT MOV -> GIF

Pondělí Duben 10 21:19:44 CEST 2006

Hezký večír,

    jak to tak čtu, tak budu muset vymyslet něco jiného a původní záměr
opustit. Ale také dobře, alespoň vím že můj nápad nebyl zrovna ideální.
Udělám to jinak. Já jsem na tento převod našla Ulead Gif Animator ale
stojí 50$ což mi příjde poněkud mnoho na to co bych občas potřebovala.

    Díky všem za nápady a rady.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz