Svetlo na osazovaci lince

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Pondělí Duben 10 19:38:41 CEST 2006

> To jsem si prave rikal, jestli to nebude na nejake zjistovani
> soucastky. Akorat jsem si take rikal, proc to nesviti trvale. Porad
> blikani :-)
Opravdu to je na zjisteni presne polohy a natoceni soucastky. A proc
blikani? Imho zenou tema ledkama vetsi proud kvuli svitivosti a ten
jak znamo muze byt vetsi jen impulzne. Dalsi duvod bude aby se ten
automat nemusel nad tou kamerou zastavovat, tak si jen blikne a
funguje to jako blesk u fotaku - zmrazi pohyb. Nez dojede se
soucastkou na misto tak si spocita korekce.

Jsou to jen uvahy, ale myslim si ze nebudou daleko od pravdy.

Milos