OT MOV -> GIF

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Duben 10 12:53:54 CEST 2006

Nerad bych aby se to zvrhlo ve flame, ale flash asi neni nejlepsi
napad - IMHO je to srovnatelne napriklad s AVI nebo s MPEGem, browser
to taky prehraje, ale spusti se na to nejaky "media player".

GIF jako takovy je obvykle podporovany primo webbrowserem (= bez
potreby pluginu). Proto ho asi Sasa chce.

P.K.