RE: Zapojení zářivky 120W

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pondělí Duben 10 09:17:52 CEST 2006

Obávám se že ty 120W trubice potřebují větší napětí, takže máte některou z těchto možností:
Rozptylové trafo.
Elektronický předřadník, ale typově pro tento výkon.
Tlumivku, ale spotřebič zapojit mezi fázemi tedy na 400V AC.

PS. Sám jsem se s dlohou trubicí Philps setkal u jakéhosi předrevolučního rozmožovacího stroje, a ten byl na 3fázovou přípojku.
Lubor