myš PS2 a zdroj

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Neděle Duben 9 22:09:38 CEST 2006

Chtěl jsem ztišit svůj počítač tím, že jsem koupil zdroj REDSTAR 420W s 12cm větrákem místo starého zdroje REXPOWER 400W a výměnou větráku
 na procesorovém chladiči, který začínal být hlučný. Po výměně začaly problémy. Přestávala fungovat myš, připojená pomocí PS2. Nejdřív pomohl restart,
ale během odpoledne už nešla vůbec a někdy po restartu nefungovala ani klávesnice. Při nabíhání počítače se ozýval reproduktor ve skříni různými pazvuky.
 Počítač dokonce během práce najednou vypnul a šel zapnout až po vytažení ze zásuvky a novém připojení. Už jsem to viděl na zničenou základovku. Pro
jistotu jsem ješte zkusil vrátit starý zdroj. S ním všechno fungovalo. Ještě jednou jsem připojil nový zdroj a opět myš nefungovala a klávesnice jen někdy.
Zdroj jsem vyměnil za nový, který po namontování vypadal dobře. Zkusil jsem počítač několikrát restartovat a skutečně někdy myš funguje a někdy ne.
Během dne dokonce počítač opět sám vypnul. Podle prodejce zatím nikdo podobné problémy neměl. Já jsem si připadal dost blbě, když jsem zdroj
vyměňoval s tím, že mně nefunguje myš. Zaujalo mě to i z technického hlediska. Proč je na zdroj nejvíce náchylná myš PS2 a klávesnice? Nemáte někdo
vysvětlení? Zítra půjdu měnit znovu. Zkusím nějaký jiný. Ale znovu si budu připadat blbě.