OT (jen mirne): levne a spolehlive GPS

Vladimir Volak volak@stapro.cz
Neděle Duben 9 19:56:03 CEST 2006

Zalezi na zpusobu pouziti, ja ho mam (Etrex Vista CX) na chozeni po horach
a na kolo, do auta spis jako ozdobu :-)) , nevadi mu zmoknuti, udajne -
nezkousel jsem -  ponor fo vody 1 m hluboko. Pouziva mikro SD kartu, takze
pamet na mapy  a waypointy prakticky  neomezena. S tou cenou souhlasim,
dost jsem vahal ...

Vladimir

Dne Sun, 09 Apr 2006 13:22:57 +0200 napsal/-a quasimodo
<quasimodoq@gmail.com> zprávu následujícího znění: