Re: Regulovatelný zdroj 0 - 40V; 0,5 - 10A

Kev S.Subrt@seznam.cz
Neděle Duben 9 16:52:54 CEST 2006

Dobrý nápad... Za jakékoliv schéma budu vděčný

<  Message: 16
<  Date: Sun, 9 Apr 2006 01:12:35 +0200
<  From: Vladimír Anděl <vaelektronik@mirnet.cz>
<  Subject: Re: Regulovatelný zdroj 0 - 40V; 0,5 - 10A
<  To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
<
<  Takovato uslechtila koncepce byva casto odsouzena k tomu, ze na dodelani
<  "zrovna neni cas". Ale za uvahu by stala jednoducci koncepce - pravda,
<  pouzival jsem ji jen u napajeni LED displeju s proudem do 1 A. vykonovy
<  tranzistor zapojeny v klasickem linearnim stabilizatoru, jenze v kolektoru
<  ma tlumivku a diodu, tlumivka slouzi zaroven jako trafo pro buzeni baze.Pro
<  male proudy to stabilizuje linearne, pri vetsich se to rozkmita. Je to
<  jednoduche az blbe, ale ucinne. Az pujdu do firmy, to schematko prinesu.
<  Andel