FATka na USB flashdisku

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Duben 9 14:36:15 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 9.4.2006:

> za predpokladu ze rozumim spravne znamena: pri formatovani pod win
> uzivatel nerozhoduje.

Ale ano, rozhoduje. Aspon ja tedy rozhoduji.

Mimochodem, pro predstavu, mam 1 GB flash disk a potrebuji do rootu
naskladat 168 souboru MP3. Naformatuji na FAT16 (rozhodnu ve Windows
pri formatovani) a nejde to, protoze je tam omezeni 128 souboru v
rootu. Tedy naformatuji na FAT32 (rozhodnu ve Windows pri formatovani)
a jde to, mam je tam. Kdyby to bylo tak, ze rozhodne neco za me, pak
by mi to nejen asi nedalo vybrat, ale chovalo by se to pokazde stejne.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz