FATka na USB flashdisku

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Neděle Duben 9 13:34:17 CEST 2006

Puvodni  zprava  "Re:  FATka  na  USB  flashdisku"  od "Petr Zahradnik
(hw-list@list.hw.cz)" z 9. dubna 2006, 13:11:53,
msgid:1847650288.20060409131153@clexpert.cz (945 bajtu):

PZ> Jo,  k tomuhle jsem se koukam nevyjadril - FAT32 lze pouzit az pro
PZ> disky  vetsi  nez 512 MB, proto ti to nenabizi FAT32. Jinak, FAT16
PZ> je technicky mozny do 4 GB, FAT32 je od 512 MB (nikoliv vcetne) do
PZ> 2 TB.

PZ> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Je tak pro zajimavost - muzete mi, prosim, ve zkratce napsat, proc je
u FAT32 ta dolni mez 512 MB? Nemam moc cas procitat web, bohuzel i v
nedeli mam prace nad hlavu... Jsem programator, tak to ani nemusi byt
polopaticky, staci par slov :)

Diky

--
S pozdravem,