RE: OT (jen mirne): levne a spolehlive GPS

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Neděle Duben 9 11:56:09 CEST 2006

> Tady bych si dovolil silně oponovat. Mam Etrex Vista CX, pouzivam NiMH
> 2400mAh, vydrzi mi cca 20 az 26 hodin, podle pouzivani kompasu a podsviceni.

Nemyslím si, že by jste mi oponoval. Máte jednoduše modernější výrobek.

> V menu je moznost prepnuti na alkalicke a NiMH clanky.

U e-trex (alespon u mého kusu) není v menu nastavení typu článků.

> Tento model z vlastní zkusenosti (jiny jsem ale nemel :-)) )mohu doporucit,
> az na cenu :-(((

Tak to je užitečná informace i pro mě, díky.
Vojta Bubník