Re: Regulovatelný zdroj 0 - 40V; 0,5 - 10A

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Sobota Duben 8 20:52:05 CEST 2006

ja som podobnu poziadavku vyriesil tymto
http://www.st.com/stonline/products/literature/ds/2576.pdf
jednine, co tomu chyba, je prudove obmedzenie, takze treba davat pozor na
odber, ale zatial sa mi nestalo, ze by pri troch paralelne zapojenych
zapojenych stabilizatoroch prekrocil odber hodnotu 15A.

OK

----- Original Message -----
From: "Kev" <S.Subrt@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 08, 2006 8:00 PM
Subject: Regulovatelný zdroj 0 - 40V; 0,5 - 10A

Zdravím !
Už delší dobu hledám na internetu schéma podobného zdroje, bohužel zatím bez
úspěchu... Našel jsem zatím pouze jedno zapojení, které mi připadá dobré (
http://www.electronics-lab.com/projects/power/003/index.html ), ale v nějaké
diskusi jsem četl že má spoustu vad. Nevíte někdo o nějakém zajímavém
schématu na zdroj s parametry 0-40V10,5-10A?  Díky

                    S pozdravem Standa Šubrt