Re: [OT] Jak se naučit kreslit v AutoCADU ?

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Sobota Duben 8 18:50:25 CEST 2006

to som rad, ze napriek urcitej pociatocnej nedovere ste sa rozhodli stiahnut
si to   : )
sam alibre pouzivam, a velmi sa mi paci jeho jednoduchost a univerzalnost.

OK

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 08, 2006 5:48 PM
Subject: Re: [OT] Jak se naučit kreslit v AutoCADU ?

Teda lidi, to je vec. Stahnul jsem si to a je to kompletni funkcni 3D
CAD s velmi prijemnym ovladanim, nejake speciality jsou v menu
zasedivene ale jinak se v tom daji delat opravdicke modely a vykresy.
A je to fakticky zadarmo a nema to zadne kecy ze to za 30 dny prestane
fungovat (to teda trial Inventoru nema taky, kdyz se nainstaluje v
roce 2020 :-) ale tohle je legalni). To si _musite_ stahnout taky.

Ales Prochaska