Zapojení zářivky 120W

Martin Falc, PC24.cz martin@pc24.cz
Sobota Duben 8 16:08:49 CEST 2006

Vidím Jirko, že mi chybí základy elektroniky, ale to použití 3x40W bude
OK. Děkuju za nakopnutí :-)

Martin

P.S. - jedná se o solární trubici 175cm, potřebuju to pro přítelkyni ze
zdravotních důvodů, bude to jen jedna trubice, pouštěná tak na hodinu
denně do celé místnosti, aby nahradila nedostatek sluníčka.