OT (jen mirne): levne a spolehlive GPS

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Sobota Duben 8 15:31:14 CEST 2006

Zdravim Jirka,
neporadim vam ani nedoporucim ziaden pristroj. Mam na GPS trochu ine
poziadavky a preto by som nemapove nechcel. Dokonca pre mapu by som
doporucil priplatit farebny displej. (zial, sam mam len ciernobielu Vistu.)

Precitajte si tu IMHO celkom triezve recenzie na pristroje Garmin:
http://www.skyfly.cz/pristroje_list.php3?cesky=1&kategorie=gps

Mozno to bude zaujimave kupit tu:
http://www.skyfly.cz/shop/satelitni-navigacni-pristroje-gps-garmin?jazyk=cz

A tu je konferencia o GPS:
http://pandora.idnes.cz/conference/GPS-CZ

Na Magelan sa radsej neorientujte, este sa totiz nedozvedeli o
existencii statov vo vychodnej europe. :-) I ked u nemapovej verzie to
boli menej.

IK

Zdalo sa mi, ze Jirka, pisal: