[OT] Jak se naučit kreslit v AutoCADU ?

Jirka hwko@centrum.cz
Pátek Duben 7 17:41:30 CEST 2006

Kamil Rezac napsal(a):
> Podle vseho je verze zadarmo 8.2 a trial 9.0
>
> Jak proste, mily Watsone :)

No nevim....zdarma je hlavne Xpress, jestli je to zaroven rozdil ve
verzich (8.2/9) jsem nezkoumal. Podstatne je to, co me doslova sere: ze
u "oklestenych" verzi sw zdarma je temer pravidlem, ze se clovek ani
jednoduse, ani slozite nedozvi ona omezeni a rozdily proti plne verzi -
jedina metoda byva instalace a rucni porovnani... Duvod tohoto
zatajovani snad nejdulezitejsi informace jsem vubec nepochopil (mozna je
stejny/podobny jako nedostupnost ceniku ruznych vyrobku apod.). Cest tem
nekolika existujicim vyjimkam...

--
Jirka