STOP: Re: OT: dvorni dodavatelia CERNu, was: tip na AMPER ?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Duben 6 17:07:18 CEST 2006

Tito si to aspon zasluzia, robia pre nas uz roky a na ceske pomery v
pomerne slusnom objeme (uz je to v rade 1e6). P. Simka je nesmierne
slusny a neuveritelne ochotny, mat takehoto cloveka ako dodavatela je
radost. Kiez by takych bolo viacej.
Ten druhy dodava radovo menej a bez akejkolvek konzultacie a akehokolvek
povolenia pouziva materialy z nasej internej komunikacie na svoje
propagacne ucely. Okrem mojich fotiek, ktore som videl vcera som dnes
dostal pokracovanie, kde boli zverejnene moje interne vykresy. Mal som
take tusenie, a bolo dobre. Keby som nepoprosil niekoho aby mi to obzrel
na Amperi tak som sa to ani nemal dozvediet. Chcel by som vidiet ako by
dopadlo keby zverejnil vykresy radarov a inych veci do ktorych tiez
zevraj vyrabaju komponenty.
Nechcem to uz dalej rozoberat a rad by som ukoncil toto vlakno. Je to
zrkadlo urovne niektorych jedincov.
b.