tip na AMPER ?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Duben 6 10:03:30 CEST 2006

>dobry den.
>mate nekdo nejaky konkretni tip, proc navstivit AMPER ? posledni roky si
>pokazde rikam, priste tam uz nepujdu, ale   ..... .
>kdy mel nekdo nejakou zajimavost co okoknout, bylo to rohodovani lehci
>:-)
>tomik.

No ja osobne si myslim, ze tam po vacsine nie je nic noveho alebo
prevratneho. Bude tam akurat vela obchodnikov - priekupnikov, ktori nic
nevyvijaju ale iba zastupuju a predavaju uz hotove veci, ktore su povacsine
uz aj tak vsetky temer rovnake. Pokial ma niekto uz pozistovane to co
potrebuje a nasiel si aj prislusneho vyrobcu, tak si moze usetrit jeden den
v dave ludi, kde sa nemoze poriadne ani zastavit a obhliadnut si to co by
ho pripadne zaujimalo.

Andrej

Tie najhorúcejšie info o VyVolených sa dozvieš na Bleskovkách!
http://www.bleskovky.sk/se/10162/VyVoleni/