Silabs's Crossbar

Pavel Brychta pavel.brychta@duhasys.cz
Čtvrtek Duben 6 07:11:14 CEST 2006

Veskery vtip je v tom, ze NEMUZETE urcit, kam ktera periferie bude
pripojena. Crossbar umoznuje pouze zapnout, nebo vypnout periferii a ta se
prida na nejblizsi volne vyvody CPU v zavislosti na dalsich povolenych
periferiich - je to dobre videt na tom obrazku s teckami ve formatu
trojuhelniku. Priorita periferii je pevne dana - bohuzel :-(
Pavel Brychta