Silabs's Crossbar

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Duben 6 07:07:45 CEST 2006

dobry den.
zkusim zhruba naznacit :-)
1. POZOR - crossbar neumoznuje pripojit vsechny vyvody tam kam potrebujete. pekne me takhle vychytal, samozrejme po vyrobe DPS.
2. kazdy pin ma urcitou prioritu, podle te tabulky(trojuhelniku s puntikama), cim vysse tim vyssi priorita.
3. puntiky ukazuji, kam lze jednotlive piny nasmerovat.
4. zacina se vzdy od zhora, kde si nasmeruji prvni pin na volne misto(pocet puntiku do prava).
5. moznosti vsech ostatnich pinu po nim, se automaticky posouvaji do prava. to znamena, ze pin s nizsi prioritou, nikdy nemuze
   byt pripojen vice vlevo nez pin v tabulce nad nim. napr. pokud nasmeruji SDA na P0.6 musi byt SCL na P0.7,
   vic moznosti neni.
No, jak vidite zas tak moc moznosti neni a je lepsi navrhovat tistak podle default pripojeni. Pokud chcete pouzit vsechny funkce,
je crossbar vlastne k nicemu.
snad jsem tady nenaplacal moc blbosti.
silabs_u zdar !
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Babjak
Sent: Wednesday, April 05, 2006 9:31 PM
To: 'HW-news'
Subject: Silabs's Crossbar

Dobry den,

   nemohl by mi nekdo prosim vysvetlit princip práce s crossbar u silabs procesoru. Snazim se to z datesheetu pochopit, ale porad mi není jasne jak se pomoci ctyr registru da nakonfigurovat ktera linka kam pujde. (Tedy za predpokladu ze dobre rozumim tomu, ze Crossbar slouzi k tomu abych si mohl nastavit na který pin pujde ktera alternativni funkce (UART, INT atd...))

Staci jen par vetami nakopnout :-)

Dekuji.

S pozdravem Jan Babjak, Bohumin