Re: Jak číst identifikaci volacícího CLIP?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 5 10:21:55 CEST 2006

Mam takovy tuseni, ze by to mohl umet i nejaky modem, ale ruku do
vohne bych za to nedal. Jednou v jedny kancelari jsem videl, ze
chlapikovi zvonil telefon, von se podival na monitor, kdo mu vola a
pak teprv to zved.

P.K.