OT: Motorek na sterace pro Auto skoda 120

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Úterý Duben 4 18:10:46 CEST 2006

Neco uz me tu poslaly. Tak jsem predal informaci mechanickemu
konstrukterovy a ted se musi vyjadrit zda je to co potrebuje. Zatim tam
jsou motorky i s prevodovkou z vrakoviste.
To jsem cucel co ten motorek utahne. Utahne 50 kg sedacku i s pilotem. A
navic je jeste ten motorek "pretaktovan" z 12V na 24V a pekne supajsi....

Pavel prochazka.zde.cz