Prepinani 2xPC -> 1monitor

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pondělí Duben 3 16:17:11 CEST 2006

Puvodni  zprava  "Re:  Prepinani  2xPC -> 1monitor" od "Petr Zahradnik
(hw-list@list.hw.cz)" z 31. března 2006, 12:17:38,
msgid:454099945.20060331121738@clexpert.cz (816 bajtu):

PZ> No spis nez to odpojovani datovych vodicu jim vadi to, ze se odpoji
PZ> napajeni (klavesnice/mysi) a pak nejsou inicializovane ci co.

PZ> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Toto  jsem  presne  resil  -  standradne  mam v BIOSu nastaven zacatek
opakovani  klavesy  po  250  ms  (nejmene) a opakovani po 30 znacich/s
(nejvice),   protoze  jinak  mi  prijde  prace  na  PC  udesne  pomala
(listovani  v  seznamech  apod.).  No  a prave pri prepnuti klavesnice
(pomoci  mechanickeho switche, ktery jsem popsal v jinem mailu v tomto
vlakne) dojde ke kratkemu vypadku napajeni a tim klavesnice "zapomene"
toto nastaveni a prepne se do default :(

Naprava  je  mozna  bud  rebootem (klavesnice se programuje pri POSTu)
nebo pokud jsou na pocitaci Wokna, tak "Ovladaci panely > Klavesnice >
Nastaveni rychlosti" apod., coz je oboji dost pruda. Pritom by stacily
do switche dat 2 diody na napajeni klavesnice :/

No, resim to vetsinou vzdalenou spravou pres sit ;)

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy