Dotaz

Jirka hwko@centrum.cz
Pondělí Duben 3 15:53:40 CEST 2006

Jirka napsal(a):

> Pokud si vzpominam, tak nemel. Ale je to uz dele a je mozne, ze si chce
> trochu vyhrat s ruznym nastavenim. Zkousel jsem ted hledat jeden *.sxd
> soubor, kde byly k tomu prevodu nejake detailni poznamky, ale neuspel
> jsem - snad nekdy jindy.

Tak mi to nedalo a udelal jsem rychly pokus s nahodne vybranym motivem:

1) export motivu z Eagle do 600DPI B/W *.png

2) prehozeni do negativu v Irfanu (zbytecny mezikrok - lze nastavit pres
parametry exportu v Eagle nebo udelat az v OOo Draw)

3) vlozeni obrazku do OOo Draw, jeho klonovani a ev. rucni uprava
rozmisteni (posledni bod se da taky eliminovat vhodnym nastavenim klonovani)

4) export do *.pdf v kvalite pro sazbu (plati pro OOo 1.1.5, ve verzi
2.x jsou nastaveni exportu jina a bohatsi)

Priklad je v priloze (22,5kB).

--
Jirka