74HCT245 pro vetsi proudy

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Duben 3 14:08:45 CEST 2006

At 13:58 3.4.2006 +0200, Ondra Caha wrote:
>:))  jsem odhalen :))    , ale ono to chodi, jen proste kazdy cislo sviti
>jinak...  podle toho kolik ty obvody dovoli.  Sice se to da vyresit casovou
>konstantou ke kazdymu cislu, ale pouze do minusu a ja potrebuju aby to taky
>bylo videt..

Jde o to, jestli to neni problem spis tech segmentovek nez pavouka. Kdyz
jsem delal zobrazovaci panel na bowling mel jsem problem s (ne)kvalitou
LEDek z GM Kazda svitila uplne jinak a na tom panelu to vypadalo priserne.
Koupil jsem tedy LEDky Kingbright v GESu a vsechno OK.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz