OT:sluzba v W XP

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pondělí Duben 3 12:56:14 CEST 2006

Pokud je to hotovy program a neni implementovany jako windows service, tak
na to existuji ruzne utility, zkuste treba toto
http://support.microsoft.com/kb/q137890/
Pokud je ten program ve vyvoji, tak je nejlepsi ho napsat primo jako windows
service bud pomoci WinAPI
http://msdn.microsoft.com/library/en-us/dllproc/base/service_functions.asp
nebo pomoci .NET kde na to mate primo objektovou podporu.

Vitezslav Gazda