USB obvod.

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Neděle Duben 2 08:33:06 CEST 2006

To s deskou pro SMD neni neprekonatelny problem, pokud budete mit chut zacit
amatersky delat DPS ;-)
- deska s vrstvou, zarivka, kus skla, laser. tiskarna, pauzak, louh +
leptadlo je vsechno, co je potreba.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Sunday, April 02, 2006 8:05 AM
To: HW-news
Subject: Re: USB obvod.

Ten tester co bych se jim chtel inspirovat, je zadratovany na bastldesce.
Je tam pridana dioda pro pripad, ze by USB kablik co pripojuje USB port
na predni strane pocitace byl spatne zapojeny a prepolovany,
Dal je tam jeste LEDka pro kontrolu pritomnosti napajeciho napeti,
to pro pripad ze by ten kablik nebyl pripojen vubec.
K FLASHce by se to pripojovalo tezko - mozna nejaky mezikus mezi
konektorem na pocitaci a vlastni flashkou ale to uz by bylo komplikovane..
Pokud vhodny IO bude v pouzdre DIL, da se to ubastlit na kousku bastldesky.
Kdyz ten brouk bude v provedeni SMD (tak je to v mysich co se v soucasne
dobe
prodavaji, alespon o jinych nevim), tak bastldeska je pro mne nedostupna
(nedavno jsem se tu na to ptal).

Jiste by se dalo vymyslet navrhnout a vyrobit zarizeni ze soucastek SMD,
navrhnout a vyrobit pro to DPS, ale to je na dlouhe lokte (a delsi penize).
Takze tu sonduji jednak, zda existuje IO ze ktereho bych to mohl udelat sam,
jednak, jestli by se toho nechtel ujmout nekdo kdo by to umel udelat (treba
z nejakeho jednocipu) v rozumne dobe a za rozumny peniz
(jednalo by se asi o dvacet kusu).