USB obvod.

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Sobota Duben 1 15:40:35 CEST 2006

> Ty mu neudelaji HID, tj. je treba instalace driveru. To nechtel,
> jestli jsem dobre pochopil.

Ano mas pravdu bylo to zmineno proto jsem napsal, ze instalaci vyzaduji
ale ze pri odmitnuti je komunikace plne ale kratce otestovana.

> Neni treba zadna uprava, normalne at testuje temi mysmi a je to
> nejlevnejsi a bez prace...

Jiste ale treba mys v kapse, servisnim kufru apod. zabira dost mista,
USB FLASHka je sice idealni rozmerove ale je to draha sranda pokud neni
potreba k jinemu ucelu. Proto treba uprava v podobe zapouzdreni casti
elektroniky mysi do "krabicky od sirek".

Pavel