USB obvod.

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Duben 1 15:02:36 CEST 2006

Setkal jsem se s testovacim pripravkem na USB rozhrani v PC.
Na kousku bastldesky byl brouk DIL z USB mysi, nejake soucastky kolem
a USB konektor.
Kdyz se to strcilo do USB konektoru, pocitac hlasil, ze objevil USB mys - tedy
kdyz bylo vsechno v poradku.
Chtel bych tech testovacich zarizeni udelat jeste nekolik, ale pochybuji, ze
ty IO z mysi jsou bezne k mani, kdyz jsem nekolik USB mysi rozebral, tak v kazde mysi
byl jiny typ IO, v novych mysich jsou soucastky SMD a s temi se dost spatne bastli.

Lze koupit v mnozstvi mensim nez malem (cca 10-20 kusu) nejake ne moc drahe integrovane obvody
s USB rozhranim, ktere by nevyzadovaly moc dalsich soucastek okolo a umely by se po pripojeni
do USB vstupu nëjak prihlasit (a nevyzadovaly k tomu dalsi akce obsluhy), aby je bylo mozne pouzit
k rychlemu vyzkouseni USB vstupu?