Re: OT: Digitální kopírka

aze azehw@volny.cz
Pátek Září 30 11:56:50 CEST 2005

Máte pravdu, chodí spolu na tenis :-)
Došlo mi vysvětlení: "U multifunkčního zařízení Canon LaserBase MF5650
skenovaní lampa, díky koncepci zařízení, i po přechodu do režimu úspora
energie svítí. Dojde jen ke snížení intenzity světla. Toto chování je
úmyslné, protože při opakovaném zapínání a vypínání lampy dochází k jejímu
většímu "opotřebování" než při jejím stálém zapnutí, popřípadě přechodu do
úsporného režimu."
Při bližším zkoumání jsem zjistil, že svítí obě výbojky obou skenerů (jsou v
klidu pod sebou), jen jas je trochu nižší. Je spodivem. že u jiných skenerů
se výbojky vypínají. Řeší to vypínač...
AZE

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 30, 2005 11:33 AM
Subject: Re: OT: Digitální kopírka

aze napsal(a):

> Nevíte, kde udělali soudruzi z Japonska chybu? Příkon v tomto režimu je
> asi
> 12W. Zatím to řeší vypínač na multizásuvce....

Mozna nikde. Chef Canonu treba chodi na golf s chefem elektrarenske
spolecnosti, slovo dalo slovo a....

Ne, delam si srandu, ale v dnesni zglobalizovane spolecnosti nemuzete
chtit logicka vysvetleni. Proste si zarizeni uzpusobte tak, jak
potrebujete (a jak to od BFU vetsinou nastesti vyrobce neceka), cili zde
dejte vypinac tam, kam potrebujete, abyste dosahl vhodnych vlastnosti
(treba se da usetrit prikon a zachovat schopnost "hot startu", chce to
zkoumat).

Pro me je tohle druh hry (no, nekdy i boje), za bolsevika clovek umem a
znalostmi nahrazoval nedostatek, dnes se tim zase daji prekonat
vnucovana stupidni reseni.

--
Jirka