Re: Re[2]: OT: Digitální kopírka

aze azehw@volny.cz
Pátek Září 30 11:25:01 CEST 2005

Přes můj prvotní odpor k super-ultra-multi zařízením jsem místo analogové
kopírky s nutností odborné instalace na místě koupil za slušnou cenu Canon
MF5650 bez této potřeby (má i fax, náš dědeček už dožívá a kupodivu z něj
občas něco leze). Jedním z důvodů bylo i to, že jsem (alespoň si myslím)
neplatil žádným "umělcům" za jejich autorská práva. Zatím jsem zkoušel jen
kopírování bez připojení k PC. Vypadá to docela dobře, skenuje to kupodivu
taky velice rychle. Ale: Jak bývá dnes nevímproč módou, nemá to vypínač. V
tzv. "úsporném režimu" svítí malé zelené tlačítko, a co nechápu, trvale
svítí výbojka skeneru v aut. podavači listů (má to dva skenery, jeden
plošný, druhý v podavači dokumentů). V žádném menu to nelze nastavit jinak.
Manuál o tom rovněž mlčí, jakož i samotný Canon CZ a jejich on-line Podpora.
Nevíte, kde udělali soudruzi z Japonska chybu? Příkon v tomto režimu je asi
12W. Zatím to řeší vypínač na multizásuvce....
AZE

----- Original Message -----
From: "aze" <azehw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 24, 2005 12:44 AM
Subject: Re: Re[2]: OT: Digitální kopírka

U iR1210 jsem nikde nenašel ani přibližný počet kopií na jednu náplň (podle
fotky krabice s tonerem se vyměňuje asi jen kazeta s tonerem?). Zato není
nikde zmínka o poplatku za "autorská práva"....
Dnes jsem v jistém marketu zahlédl něco podobného v malém , Canon MF3110 a
MF5630, asi za polovinu ceny iR1210. Tady je ale vcelku váleci tonerová
kazeta, 2500 stran cca 1400,- bez DPH.
AZE