OT: kradeze aut (odstineni GSM - nápad (?))

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Září 30 09:45:54 CEST 2005

Uprimne receno, potencialni zlodej se muze spolehnout i na to, ze lidi se stejne obvykle staraj sami o sebe a nezajima je, jestli se nekdo dobejva do ciziho auta.

Na obhajobu imobilizeru - bracha prodal auto (Seat Ibiza) kamaradovi, kterej s nim jezdil a parkoval mj. i v Praze. Jednou rano nemoh otevrit dvere u ridice a pak to nemoh ani nastartovat. Autozamecnik mu opravil oba zamky (dvere i zapalovani) a rek mu, ze se s tim pokousel nekdo odjet. V aute byl imobilizer - zrejme ne Seat-made, takovej konekturek s trema pinama a blikajici cervenou LEDkou. Na klicich odpovidajici cerna kosticka. Prave diky tomu imobilizeru mu s tim autem neodjeli.

Jinak - cet jsem nekde, co rek nejakej milionar: "mam takovy auto, aby me nemrzelo, ze si musim koupit novy, kdyz mi ho nekdo ukradne" (mel asi nejakyho Rols Royce).

P.K.