RE: odstineni GSM - nápad (?)

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Září 30 09:27:03 CEST 2005

Znamy se zabyva opravami elektroniky v autech, jednou prisla rec na kvalitu,
slozitost imobilizeru a zabezpecovacich mechanizmu dodavanym primo
automobilkami. Slovo dalo slovo a rozhodli jsme se pro prakticky test s
kamaradovo Audi A6. Po 80s odjizdel zcela neposkozenym autem a vse co k tomu
potreboval byl notebook s nejakou diagnostickou kartou od Bosche, kabel pro
komunikaci s ridici jednotkou auta a takovy mechanicky bazmek místo klicu. Z
pohledu kolemnouciho nijak nevybocoval z chovani majitele auta a v aute nic
neposkodil. Stejnym zpusobem a se stejnym vybavenim lze volne "vyuzivat"
libovolny model a znacku koncernu VW. Když clovek vi jak to technicky
funguje a jak je to trivialni napadne ho, ze to musí automobilka delat
schvalne, protoze tak blbe vyvojare nemuze mit.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of mjfox@centrum.cz
Sent: Friday, September 30, 2005 9:03 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: odstineni GSM - nápad (?)

Oni vubec zlodeji chodi krast auta docela slusne vybaveni - maji s sebou
kapalny dusik, aby mohli rozbit zamek radici paky, hydraulicky nuzky, aby
mohli prestrihnout zamceny volant, pak maji svuj novy volant, aby s tim
mohli vubec odjet, dal maji uz hotove klicky, ktere si udelali podle
vyloupnuteho vicka od nadrze no a kdyby to vsechno nestacilo, tak uplati
odtahovku a nechaj si auto odvezt kamkoliv si reknou.

P.K.