RE: odstineni GSM - nápad (?)

LuKas hradlo@atlas.cz
Pátek Září 30 08:53:12 CEST 2005

Když jsem se zajímal o GSM alarm do auta, tak mi pár lidí tvrdilo, že
zloději mají "úžasně jednoduché" zařízení, které stačí v blízkosti auta
zapnout. Mobil pak údajně stále má signál (=> nepozná se, že je to zařízení
v blízkosti v provozu), ale když se pokusí volat nebo odeslat SMS, tak se to
nepodaří.

Zda se mi to jako nesmysl, ale nepodařilo se mi o tom nic zjistit. Na druhou
stranu jsem to úplně nezavrhnul, protože mi to řikali lidi, který vypadali
docela věrohodně...

Taky si myslíte, že to je nesmysl?

LuKas