odstineni GSM

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 29 17:12:01 CEST 2005

Daniel Valuch wrote:

> Zemnenie faradayovej klietky funguje len ako definovanie vztazneho bodu.
> Nema ziaden vplyv na hodnoty elektromagnetickych poli vo vnutri.

A ak by sa uzemnilo tak 2-3 metre hlboko?

No dobre, to bol pokus o vtip; len som tym chcel povedat, ci by neslo
vybudovat onu miestnost nie z plechu, ale z hrubsej vrstvy niecoho menej
vodiveho a porezneho, a trebars napustit vodou. Tym by sa mohol
eleminovat efekt rezonatora a mozno aj konstrukcne by to mohlo byt
jednoduchsie; ale priznam sa ze nedokazem odhadnut nakolko by to mohlo
fungovat.

wek