Konvertor optika/RS232 nebo opticka hlavice

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Září 29 13:29:41 CEST 2005

Zdravim,

mozna by se mi hodil par konvertoru optika-RS232 . Co jsem zatim nasel
tak 4000-5000 za multimod ST konektory a u singlemodu s SC konektory
jsou ty ceny primo zavratne. Jedna se mi o proste prevedeni pouze RxD
a TxD z metaliky na optiku a zpet. Nepotkali jste nekde neco levnejsiho ?
Preferuji SC konektory a mozna prace s kabelem 9/125 um.

Druha vec - neda se nekde za rozumne penize (aby to bylo levnejsi nez
cely ethernet konvertor) sehnat jen ta opticka hlavice ? Mam na mysli
ten port co byva v prevodnicich s osazenou prijimaci a vysilaci diodou.
Aby do toho sla zacvaknout opticka propojka z jedne strany a z druhe
strany couhaly dratky.

S pozdravem