Ako preniest 250MB subor?

Milan milger@pobox.sk
Čtvrtek Září 29 12:05:00 CEST 2005

Asi by som vedel pomoct, ale linka je dost pomala. Ak ti nevadi ze to je
akcia na niekolko hodin...

Ak mas zaujem, tak sukromne
Milan

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 29, 2005 11:53 AM
Subject: Ako preniest 250MB subor?

Taka blba otazka. Potreboval by som preniest 250MB subor od kolegu z
anglicka, ale v praci nemozem vytvorit FTP server. Uschovna.cz ponuka
max. 10MB. Cez ICQ sa to neda a MSN nemam/nepouzivam. Na web to nema kam
dat. Ako na to? Chcel by som sa vyhnut tomu aby clovek na druhej strane
musel hocico instalovat lebo uz teraz mi robi velku laskavost...
b.