Proudove regulovatelny zdroj 230V ?

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Září 29 09:25:25 CEST 2005

Z hlediska tvrdosti zdroje, by melo byt nejdriv oddelovaci trafo a za nim
regulacni.
To byste poznal predevsim pri malych vystupnich napetich.

Obracene, pokud to budete koncipovat jako zdroj stridavych napeti a to
oddelovaci trafo bude mit nejen sekundar 230V, ale treba dalsi vinuti pro
konkretni pouziti (treba symetricke napeti s odbockami na modelovani
zdroju), tak date regltrafo do primaru.

Danhard

Dobre rano!

Tak me napadla takova prakticka otazka - ma byt napred izolacni nebo
regulacni trafo? (z laickeho pohledu mi prijde, ze oddelovaci napred
je logictejsi - obe maji na "primaru" jmenovite napeti, ale treba neco
prehlizim)

Predem dik
KR