Zmena ss zlozky kompozitneho videosignalu PAL

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Září 29 09:10:21 CEST 2005

člověče, vám nestačí popostrčení abyste si domyslel zbytek? To to chcete
dostat včetně simulace?

Dne čtvrtek, 29. září 2005 8:45 mjfox@centrum.cz napsal(a):
> Rekapitulace:
>
> 1) puvodni dotaz znel, jak upravit DC slozku videosignalu bez pouziti
> napajeneho obvodu.
>
> 2) napsal jsem, ze by to slo pomoci odporoveho delice s tim, ze AC slozka
> by se prenesla na vystup pres kondik beze zmeny. Pritom jsem poznamenal, ze
> zvysit by bez napajeni sla tezko.
>
> 3) Vy jste odpovedel, ze by to slo pomoci diodoveho nasobice.
>
> 4) Ptal jsem se jak je mozny z DC napeti pomoci diodoveho nasobice udelat
> vyssi DC napeti.
>
> 5) Po dlouhem dohadovani z Vas vylezlo, ze by se znasobila jen ta AC
> [...]

to je vas problem, ze jste to nepochopil

> 6) Poznamenal jsem, ze to furt neresi jak z DC napeti udelat 2x takove
> pomoci diodoveho nasobice.

vyrobite prece jine DC napeti!

> 7) Smecujete tranzistorovym zesilovacem, krystalkou a radiomajackem.

> Mam DC napeti 1 volt, jak z toho udelam DC napeti 2 volty? Bez napajeneho
> obvodu? Nakreslete to nebo jestli mate link na nejaky web, poslete mi ho.

Reseni je spousta, pri napeti DC 1V jiz neni problem vyrobit i kilovolt.

--

                        Jaroslav Lukesh