Zmena ss zlozky kompozitneho videosignalu PAL

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Září 29 08:45:53 CEST 2005

Rekapitulace:

1) puvodni dotaz znel, jak upravit DC slozku videosignalu bez pouziti napajeneho obvodu.

2) napsal jsem, ze by to slo pomoci odporoveho delice s tim, ze AC slozka by se prenesla na vystup pres kondik beze zmeny. Pritom jsem poznamenal, ze zvysit by bez napajeni sla tezko.

3) Vy jste odpovedel, ze by to slo pomoci diodoveho nasobice.

4) Ptal jsem se jak je mozny z DC napeti pomoci diodoveho nasobice udelat vyssi DC napeti.

5) Po dlouhem dohadovani z Vas vylezlo, ze by se znasobila jen ta AC slozka.

6) Poznamenal jsem, ze to furt neresi jak z DC napeti udelat 2x takove pomoci diodoveho nasobice.

7) Smecujete tranzistorovym zesilovacem, krystalkou a radiomajackem.

Mam DC napeti 1 volt, jak z toho udelam DC napeti 2 volty? Bez napajeneho obvodu? Nakreslete to nebo jestli mate link na nejaky web, poslete mi ho.

P.K.