Re[2]: zálohování Ovislinku

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Září 28 21:31:24 CEST 2005

On Wed, 28 Sep 2005, Ales Filip wrote:

> Našel jsem spínaný zdroj, který dává 13,2V Nestačilo by to? Upravit
> nejde, protože jako regulace je tam jakýsi hybrid na malém tišťáku
> zalepený asfaltem.

Stacilo a nestacilo. Kdyz se smirite s tim ze ta baterie proste nebude
nabita na 100% tak je to mnohem lepsi nez 11,7V.  Predpokladam ze to
je napeti ktere to dava pri zatizeni tim Ovislinkem. Taky by mel byt
nejak proudove limitovany - ne klasicka pojistka ktera to pri pretizeni
vypne - protoze kdyz to bude pracovat bez napeti, tak se ta baterie
vybije a kdyz pak napeti naskoci, tak bude tvorit docela slusnou zatez.
Zdroj musi zvladnout snizit napeti tak, aby tu baterii dobijel jen
proudem ktery sam zvladne dodat aby se nepretizil.