Re[2]: zálohování Ovislinku

Ales Filip konference3@centrum.cz
Středa Září 28 08:31:59 CEST 2005

Hello mjfox,

Mám tam nahraný firmware APPro Lite. Je to ořezaná free verze APPro (viz
www.appro.cz). A v té se musí nastavit NAT ručně přes Telnet. Při vypnutí
napájení to to nastaveni NATu zapomene. Plná verze si to nastavení pamatuje, ale
je na můj vkus moc drahá.

Ten adaptér dává naprázdno 14,4V, takže je předpoklad, že by vyšší napětí tomu
Ovislinku asi nevadilo. Uvnitř je stejně spínaný zdroj.