[OT] RE: video Mascom - ted DVD

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Září 27 15:13:59 CEST 2005

Stourat se v novym zarizeni znamena ztratu zaruky. Strih jako takovej jde delat i na bezdiskovem DVD rekorderu (neni to pravy strih, jako spis preskoceni reklam atp.).

Co jsem tak zbezne kouk na webshopy, tak verze s USB nebo firewire rozhranim se delaji - ale otazka je jestli budou umet, to, co si predstavujete. USB port maji na pripojeni flash disku pro prehravani MP3 a firewire na nahravani s digitalni kamery.

Jinak na Vasem miste bych poslal par dotazu na nejaky ten internetovy obchod.

P.K.