Zmena ss zlozky kompozitneho videosignalu PAL

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Září 27 15:01:03 CEST 2005

No, tak si konecne rozumime. Mel jsem za to, ze puvodni dotaz znel jak zmenit stejnosmernou slozku signalu, tam pripada v uvahu jen snizeni odporovym delicem, zvyseni bez pridavneho napajeni tezko.

A zdvojovac napeti ze stridaveho signalu taky neudela ten samy signal 2x tak vetsi, ale nejake stejnosmerne napeti.

Stejne mi pripada, ze jsem se snad nekolikrat jasne ptal "jak ze stejnosmerneho napeti udelam 2x tak velke bez pouziti napajeni" a dostalo se mi odpovedi "diodovym nasobicem" - coz plati pro stridave napeti, jak jsme se nakonec shodli.

P.K.