Zmena ss zlozky kompozitneho videosignalu PAL

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Září 27 11:24:54 CEST 2005

Furt Vam, pane kolego, nerozumim ;-)

Ja se neptam jak ze stridave slozky udelam stejnosmernou 2x (nebo x-krat) vetsi, ja se ptam jak ze stejnosmerne slozky udelam 2x vetsi napeti bez pomoci elektroniky a napajeni. Jen pomoci diodoveho zdvojovace nebo nasobice.

P.K.