USB interface s FT232BM

POST - Nuslj1 nuslj1@post.cz
Pondělí Září 26 23:35:07 CEST 2005

Děkuji za radu. Zkoušel jsem odpojit ony piny 6 a 7, a bohužel to nepomohlo.
Dostal jsem se již k tomu, že jsem osadil nový modul s jinou EEPROM a ten
již funguje. Jinak obvod FT232 funguje i bez připojené EEPROMky -
odzkoušeno.

Jaroslav Nušl

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Prochazka.zde.cz
Sent: Friday, August 05, 2005 5:18 PM
To: HW-news
Subject: Re: USB interface s FT232BM

Dobry den,
pamet je dobra. Nejlepsi je dat tu pamet do patice a potom experimentovat.
stahnite se http://prochazka.d2.cz/download/usb_developer_modul.zip to
jsem z mich www stranek. A pamet zapojte podle toho. Podivejte se jak
jsou zapojeny piny 6 a 7. respektive ze lezi v luvte. to je ten problem.
Ty vyvody nesnaseji bejt jakkoliv osetrene. Proto pamet nefunguje. A
pamet potom pri spatnem naprogramovani programovat externe. pro tento
ucel jsem si vytvoril program s jednoduchym HW, ktery najdete zde:
http://prochazka.d2.cz/eepromprogramator.php

Pavel Prochazka.zde.cz