OT: rychlost OS (bylo: Re: Export mejlů z TB a import do OE)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Září 26 19:37:39 CEST 2005

Jo i na tom celeronu 400 se 192 MB ram se daji XP pouzivat  a neni to
tak strasny. Sam jsem to provozoval asi 1 rok na PII/350MHz se 160MB ram
a dalo se s tim delat. Dokonce to umelo i grabovat video prez FW z
digitalni kamery. I strihat slo, pravda rendering byl pak na dlouho....:-(